aryan ss

aryan ss
من آرین از رشت آمده ام که اخبار ماشین و تکنولوژی رو به شما بدم  
قالب وبلاگ
نويسندگان
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان aryan ss و آدرس aryanco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

F70لعبت فراری

 
انتظارها به سر آمد و لعبت فراری بر صحنه حاضر شد. از این مدل تنها 499 دستگاه ساخته خواهد شد. برای آن نام لافراری برگزیده شده؛ چرا که سازندگانش آن را نماینده تمام عیار کمپانی می دانند.
 


مجله دانستنیها:

انتظارها به سر آمد و لعبت فراری بر صحنه حاضر شد. این هیبرید اسپورت رویایی در پوشش سرخ رنگ فراری به نمایش درآمد. از این مدل تنها 499 دستگاه ساخته خواهد شد. برای آن نام لافراری برگزیده شده؛ چرا که سازندگانش آن را نماینده تمام عیار کمپانی می دانند. هر چند این خودرو به نام های F70 و F150 نیز خوانده می شود.

 

آنها ادعا می کنند لافراری آمیزه ای از برترین های فراری را به نمایش می گذارد. تکنولوژی بدیع، عملکرد برتر، استایل چشم نواز و سواری لذتبخش از ویژگی های بارز آن هستند. طراحی و مهندسی آن به طور مستقیم از فرمول یک الهام گرفته است. در لافراری شاهد به کارگیری تمهیدات آینده نگرانه فراری هستیم که در مدل های آینده هم به کار گرفته خواهند شد.

 

F70 لعبت فراری
 

 برای نمونه می توان به سیستم هیبریدی زیرکانه ای اشاره کرد که کاستی های بسیاری از مدل های دیگر را جبران کرده و در عین حال به اصول فراری پایبند است. این سیستم که HY-KERS نامیده شده ترکیب وصف ناپذیری از عملکرد برتر آلایندگی کمتر را ارائه می کند.

 

میزان آلایندگی لافراری با بهره گیری از این سیستم 330 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر برآورد شده و این درحالی بود که حالت تمام الکتریک برای آن در نظر گرفته نشده است. HY-KERS این قابلیت را به لافراری بخشیده که چند کیلومتری را به صورت تمام الکتریک بپیماید. ناگفته نماند. لافراری بر پایه تحقیقاتی که بر مدل FXX صورت پذیرفت و همچنین پروژه میله چیلی دانشگاه مدونا ساخته شده است.

 

این تحقیقات همچنین به وزن کمتر از هزار کیلوگرمی آن منجر شده است. منبع تامین نیروی اصلی آن را یک موتور 6.3 لیتری 12 سیلندر V شکل تشکیل می دهد که 789 اسب بخار نیروی تولید می کند سیستم HY-KERS مانند توربوشارژر عمل می کند و 163 اسب بخار نیروی دیگری تولید می کند.

 

F70 لعبت فراری
 

بیشینه سرعت لافراری 350 کیلومتر بر ساعت و شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن زیر 3 ثانیه رقم خورده است اما این تنها هنر این خودرو نیست چرا که می تواند در کمتر از 15 ثانیه از صفر به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت دست یابد. در قسمت جلوی خودرو دیسک ترمزهای کرین سرامیکی 398 میلی متری و در قسمت عقب 380 میلی متری تعبیه شده است.

 

لافراری نخستین مدل فراری است که به طول کامل در شرکت فراری طراحی شده و هیچ ایده ای از بخش پینین فارینا در ساخت آن دخیل نبوده است. مدیران شرکت تاکید کرده اند که ساخت مستقل این مدل به هیچ وجه دال بر پایان همکاری با پینین فارینانیست.



F70 لعبت فراری
 

تکیه بر باد

خودرویی که در تصویر مشاهده می کنید Porsche911GT3، سریع ترین خودرویی است که کمپانی پورشه بدون وارد آوردن فشار هوای محرکه به موتور طراحی کرده است. منبع تامین نیروی آن یک موتور 3.8 لیتری مسطح 6 سیلندر است که 475 اسب بخار قدرت را در دور موتور 8250 دور در دقیقه تولید می کند. این موتور بر اساس موتور مدل 911 کاررا- اس ساخته شده است. یک جعبه دنده دو کلاچه PDK پورشه نیروی مورد نیاز را به چرخ های عقب منتقل می کند. جعبه دنده مذکور مخصوصا برای این مدل طراحی شده است.

 

F70 لعبت فراری
 

در ساخت آن از جعبه دنده های سکوئنشال خودروهای مسابقه ای الهام گرفته شده؛ اما به لحاظ عملکرد و داینامیک برتر است. GT3 پس از مدت زمان اندک 3.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رسد. در دنده آخر PDK یا دنده هفتم خودرو به سرعت نهایی خود یعنی 314 کیلومتر بر ساعت دست می یابد.

 

GT3 می تواند پیست نوربررینگ نوردشلیف را در کمتر از 7:30 دقیقه دور بزند. از آنجایی که بخش عمده خریداران پورشه جزو علاقمندان مسابقات اتومبیلرانی هستند، این اعداد و ارقام می توانند امتیاز خوبی برای GT3 به حساب آیند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اتومبیل، اخبار، بهترین، کوپه، ایتلیایی، نقد، معرفی، اسپرت، بررسی، ،
برچسب‌ها: فراری, خودرو, لافراری, فراری, لافراری, معرفی, نقد و بررسی, اتومبیل, ماشین, F70,
[ یک شنبه 13 مرداد 1398 ] [ 13:11 ] [ aryan ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این جا برای ماشین باز ها وعشق دیجیتالا بهشته !!! همه مطالب رو هم ببین با عضویت بعد برو تو سایت با عضویت ببین اصلا چه وضییی من ترفند های جدید وب رو دارم راستی من نیاز به یک خوره دیجیتال یا ماشین و به برنامه نویس دارم تا وقتی وبلاگ شکوفا بشه پول تبلیغ رو تقسیم کنیم امیدوارم لایک در فیسبوک نظر و یه پلاس تو گوگل یادتون نره (:(:
موضوعات وب
آرشيو مطالب
تبلیغ
امکانات وب
مشاهده و دریافت کد